Ofis ve Büro taşımacılğı oldukça fazla özveri, sabır, ve profesyonellik gerektiren bir süreçtir. Ofis mobilyaları, bilgisayarlar, sunucular ve benzer malzemeleri taşırken tecrübeli bir kadroya ihtiyaç vardır. Hayatoğlu Nakliyat uzun yıllardan beri kurumsal müşterilerine ofis taşımacılığı sunarak bu konudaki tecrübesini zaten göstermiştir. Ofis taşırken diğer dikkat edilmesi gerektiren husus ise zaman kaybının yaşanmamasıdır. Nakliyat sürecinde eğer ki zaman kaybı olursa işleriniz aksayabilir, kazancınız bile ciddi şekilde etkilenebilir.

Hayatoğlu nakliyat tüm ofis ve büro taşıma hizmetlerini önceden planlayarak, siz kurumsal müşterilerimizin işlerinde herhangi bir aksamaya sebep vermeden, sizlerin ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda gerçekleştirir.

Sigortalı olarak gerçekleştirdiğimiz ofis ve büro nakliyatı hizmetinde tüm ofis eşyalarınız koruma altına alınır. Uzman ekibimiz ofis taşımaya özel tüm ambalajlama malzemeleri ile eşyalarınızı en iyi şekilde ambalajlayarak taşınmaya uygun hale getiriyor. Araçlarımızın karşılaşacağı herhangi bir sarsıntıya karşı koruma olan ambalajlama malzemeleri ile tüm eşyalarınız sorunsuz bir şekilde yeni adreslere teslim edilecektir. Yeni adreslerine teslim edilen eşyalarınız sizler talepleri ve yönlendirmeleri doğrultusunda yeni yerlerine yerleştirilir ve kontrolden geçirilir.

7 gün 24 saat ulaşabileceğiniz Hayatoğlu Nakliyat hattı ile iletişime geçip ofisiniz taşınması için gerekli tüm bilgileri alabilir ve nakliyat iin uygun olan tarihi ve saati belirleyebilirsiniz. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.